Kvaliteedipoliitika

Põhitegevused

AS Intera põhitegevuseks on büroo- ja ühiskondliku mööbli, vaheseinte ja seifide müük, paigaldus ning hooldus ja büroosisustuse ning valgustite müük. Põhitegevuse ja vajalike toetusprotsesside  tagamiseks on ettevõte aastate jooksul kasvatanud professionaalse meeskonna, mis tagab kliendile parima lahenduse ja teeninduse.

 

Missioon

Sisustame kaasaegse töökeskkonna.

 

AS Intera tegevuse olulisemad põhimõtted

  • Kliendikesksus - püsiklientide väärtustamine ja pidev kliendi tagasiside analüüs, mille eesmärgiks on vastata klientide ootustele ja ületada neid.
  • Usaldusväärsus - tähtaegadest ja kokkulepitust kinnipidamine ning seadusandlike nõuete järgimine on kõigi ettevõtte töötajate kohustumus, mis on aluseks ettevõtte hea nime hoidmisele ja kasumi teenimisele.
  • Ajaga kaasa käimine – ettevõtte personali kvalifikatsiooni ja professionaalsuse pidev arendamine eesmärgiga tunnetada turgu ja selle kaudu kiirelt reageerida kliendi uuenenud ootustele.
  • Pidev areng- ettevõtte kvaliteedijuhtimissüsteemi pidev arendamine, selle juurutamine ja igapäevatöös kasutamine kõikide ettevõtte töötajate poolt. Kvaliteedipoliitika mõjususe pideva parendamise eesmärgil vaadatakse ettevõtte kvaliteedipoliitika juhatuse poolt vähemalt üks kord aastas üle ja viiakse sisse vastavad muudatused.